Правила поведінки здобувачів освіти в Комунальному закладі позашкільної освіти «Чаплинський селищний будинок творчості дітей та юнацтва» Чаплинської селищної ради

І. Загальні положення

1.1. Правила поведінки вихованців базуються на чинному законодавстві України.

1.2. Правила для вихованців Комунального закладу позашкільної освіти «Центр дитячої та юнацької творчості» Семенівської міської ради Чернігівської області встановлюють норми поведінки в закладі та на його території.

1.3. Відповідно до ст. 53 Закону України «Про освіту» вихованці закладу як здобувачі освіти мають право на:

- навчання впродовж життя та академічну мобільність;

- якісні освітні послуги;

- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності;

- свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

- на доступ до інформації з усіх галузей знань;

- брати участь у різних видах гурткової діяльності: змаганнях, виставках, фестивалях, конкурсах тощо;

- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

II. Вихованці закладу як здобувачі освіти:

- виконують вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягають результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

- поважають гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуються етичних норм;

- відповідально та дбайливо ставляться до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, довкілля;

- дотримуються правил особистої гігієни;

- бережливо ставляться до державного, громадського і особистого майна;

- дотримуються чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу освіти;

- діють на благо закладу освіти, сприяють підвищенню позитивного іміджу закладу;

- дотримуються правил співдружності (набувають вміння та навички ненасильницької поведінки, виховують в собі стійке переконання неприпустимості булінгу (цькування) в міжособистісних стосунках, поважають права людини, розвивають навички толерантної поведінки, дотримуються принципів співробітництва та взаємоповаги);

- займаються самообслуговуванням, беруть участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.

ІІІ. Загальні правила поведінки

1. Здобувачі освіти оволодівають знаннями, вміннями, практичними навичками відповідно до своїх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів.

2. Дотримуються вимог Статуту, правил внутрішнього розпорядку закладу.

3. Поважають гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуються етичних норм.

4. Вихованці поводяться ввічливо, піклуються про молодших гуртківців.

5. Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у закладі та за його межами.

6. Вихованці бережуть майно закладу, дбають про чистоту та порядок на території закладу.

7. Не рекомендується знаходитися в закладі у верхньому одязі без особливих на те причин.

8. Знайдені загублені або забуті речі вихованці здають керівнику гуртка.

9. Центр – територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, в тому числі ножам, вибуховим, вогненебезпечним речовинам, алкогольним напоям, цигаркам (електронним – також), наркотикам, токсичним речовинам, шокерам, газовим балончикам та іншим небезпечним предметам.

ІІІ. Поведінка вихованців під час занять

1. Вихованці приходять до Центру за 10-15 хвилин до початку навчальних занять, займають свої робочі місця.

2. Під час занять не можна вживати їжу та напої, жувати жуйку.

3. Вихованці можуть користуватися на заняттях гаджетами лише тоді, коли це необхідно для навчання.

4. Здобувач освіти має право на творчий підхід до вирішення навчальних питань та обирати вид діяльності.

5. Вихованці знають і дотримуються правил безпеки життєдіяльності як під час занять, так і після їх закінчення.

ІV. Поведінка вихованців до початку, на перервах і після занять

1. Час перерви — особистий час кожного здобувача освіти, він може його проводити на власний розсуд, проте не повинен заважати іншим, порушувати правила безпеки.

2. Під час перерви здобувачі освіти можуть вільно переміщатися по закладу освіти, окрім тих місць, де їм не рекомендовано знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, підсобні приміщення).

3. Вихованці не бігають по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор.

4. Здобувачі освіти підтримують чистоту і порядок на своїх робочих місцях.

5. У закладі вихованці поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч.

6. Не рекомендується самовільно розкривати вікна та сидіти на підвіконнях.

V. Прикінцеві положення

1. Здобувачі освіти можуть звернутися до свого керівника гуртка, дирекції закладуза допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

2. Ці Правила розповсюджуються на всіх вихованців закладу і є обов’язковими для виконання на всій території закладу позашкільної освіти, а також під час усіх заходів, що проводяться Центром.

Кiлькiсть переглядiв: 237

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.